021-68372060

اولین دوربین پیشرفته پلاک خوان VIVOTEK مدل IB9387-LPR

(Total 1 Votes : 5 of 5)

07 / 05 / 1398
دوربین ویوتک vivotek پلاک خوان

VIVOTEK از عرضه اولین دوربین پیشرفته IB9387-LPR با تکنولوژی پیشرفته پلاک خوان  خبر داد

با استفاده از تکنولوژی تجزیه و تحلیل های ویدئویی سطح بعدی ، VIVOTEK ، ارائه دهنده راه حل های نظارت تصویری IP ، یک دوربین تشخیص پلاک جدید با نام IB9387-LPR را معرفی کرده است.

IB9387-LPR با داشتن یک نرم افزار شناسایی پلاک داخلی و قابلیت محاسبه لبه بدون سرور اضافی ، می تواند پلاک وسایل نقلیه از بیش از 70 کشور جهان را شناسایی کند. این ویژگی ها و ویژگی های دیگر ، آن را به یکی از قدرتمندترین سیستم های تشخیص پلاک (LPR) و دستگاه مقرون به صرفه همه در یک مورد استفاده شده برای آپارتمان ها ، کنترل دسترسی پارکینگ و سیستم های عوارض و توقف تبدیل کرده است.

دوربین مدار بسته ویوتک مدل VIVOTEK IB9387-LPR

IB9387-LPR VIVOTEK مدیریت کنترل دسترسی کارآمد را از طریق لیست های سیاه و سفید ارائه می دهد

IB9387-LPR VIVOTEK همچنین مدیریت کنترل دسترسی کارآمد را از طریق لیست های سیاه و سفید و نگهداری متمرکز از دوربین چند سایت ارائه می دهد. با یک لیست سیاه و سفید که در داخل IB9387-LPR تعبیه شده است ، هنگام شناسایی یک وسیله نقلیه در لیست سفید ، سد کنترل دروازه را باز می کند. از طرف دیگر ، یک وسیله نقلیه لیست سیاه زنگ خطر را ایجاد می کند و یک اعلان برای کارمندان امنیتی ارسال می شود.

با IB9387-LPR VIVOTEK ، کارمندان امنیتی پارکینگها با چندین ورودی دیگر دیگر نیازی به به روزرسانی سیستم ندارند. آنها به سادگی می توانند این لیست ها را در یک دوربین LPR متمرکز بارگذاری کنند و تمام دوربین های LPR دیگر لیست اصلی را بارگیری می کنند ، بنابراین باعث کاهش چشمگیر زمان نصب و تلاش می شوند.

رابط های برنامه نویسی برنامه

به لطف واسطهای مختلف برنامه نویسی کاربردی (API) ، سیستم های شخص ثالث مانند مدیریت پارکینگ ، جمع آوری عوارض و سیستم های وزنه برداری قادر به دریافت تصاویر زنده LPR با کشور ، ایالت ، تاریخ ، تاریخ ، زمان و سطح اطمینان از IB9387-LPR هستند . علاوه بر این ، دوربین پیشرفته توسط Trend Micro IoT Security محافظت می شود ، و محافظتی پیشرو در امنیت سایبری ارائه می دهد. IB9387-LPR با ترکیب فن آوری تشخیص و مدیریت امنیتی ، سیستم LPR مستقل ، مقیاس پذیر و بسیار ایمن را ارائه می دهد.