021-68372060

VIVOTEK سیستم نظارت بر پردازنده کشتی های اقیانوس را توسعه می دهد

(Total 1 Votes : 4 of 5)

07 / 05 / 1398
دوربین مدار بسته ویوتک

امروزه یونان یکی از مراکز دریایی از دوران باستان است و یکی از مراکز صنعت حمل و نقل جهانی بشمار می رود. با بیش از 250 میلیارد یورو در سال ، حمل و نقل بیش از شش درصد از تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل می دهد و نزدیک به سیصد هزار نفر را به خود اختصاص می دهد. در صنعتی از این مقیاس عظیم ، امنیت پردازنده یک نگرانی اساسی است.

چالش: نصب سیستم نظارت بر کشتی که قادر به تحمل همه شرایط آب و هوایی در دریا است.

سیستم های نظارت بر ساحل

مطالبات مربوط به سیستم نظارتی دریا برای صنعت حمل و نقل امروزی به اندازه چالش برانگیز پیچیده است. انفورماتیک تکنیک به سیستمی احتیاج دارد که بتواند از امنیت و امنیت خدمه اطمینان حاصل کند ، به طور مداوم وضعیت کشتی را رصد کند ، اطمینان حاصل کند که در هر زمان انجام مراحل صحیح رعایت می شود ، نظارت زنده بر روی زنگ و بارگیری کشتی ها را تضمین می کند و مدارکی را در صورت بروز شرایط اضطراری ، حوادث یا حوادث دزدی دریایی. از اهمیت ویژه ای بود که نیاز به نصب دوربین در بالای موتور اصلی وجود دارد که در آن گرمای شدید و بخار باعث از بین رفتن بیشتر سیستم های دوربین می شود.

راه حل: VIVOTEK برای توسعه یک سیستم حمل و نقل قایق قدرتمند با Technet Informatics، Ltd. همکاری می کند.

ایمنی و امنیت کشتی

کشتی فله ای یک محیط چالش برانگیز است که در آن می توانید یک سیستم نظارتی نصب کنید. ساخت چنین کشتی هایی پوشش کامل را دشوار می کند و شرایط کار می تواند شدید باشد. هر تعداد مسئله می تواند بر عملکرد سیستم تأثیر بگذارد ، چه در کشتی ، و چه به دلیل هوای نمکی و شرایط آب و هوایی. با وجود این چالش ها ، ایمنی و امنیت کشتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و استفاده از فناوری پیشرفته برای اطمینان از رعایت مراحل صحیح و حفظ محیط کاری ایمن و همچنین ارائه مدارکی در صورت بروز هرگونه حادثه بسیار مهم است. یا حادثه

مطالبات مربوط به سیستم نظارتی دریا برای صنعت حمل و نقل امروز به همان اندازه پیچیده است که چالش برانگیز است "

در مواجهه با این چالش ، اخیراً یک کشتی باری در یونان یک سیستم حمل و نقل کاملی از دوربین های امنیتی مبتنی بر IP نصب کرده است تا به منظور نظارت بر ایمنی و پیروی از رویه کارمندان پردازنده ، و همچنین امنیت محموله. سیستم امنیتی باید به اندازه کافی مستحکم باشد تا در طی ماه هایی که در دریا گذراند ، قابل اعتماد باشد.

انفورماتیک تکنیک از سال 2010 در همکاری با توسعه دهندگان نرم افزار و توزیع کنندگان سخت افزار از سراسر جهان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می کند. برای این کار ، که در فوریه 2017 به پایان رسید ، آنها به شرکت دوربین مداربسته VIVOTEK ، یک رهبر در راه حل های نظارت ، مراجعه کردند تا از تجربه عمیق ,ویوتک و طیف گسترده ای از انواع دوربین استفاده کنند و نیاز خود را به مدل های تخصصی برای مقابله با انواع شرایط کشتی بکشند.

دوربین های چشم ماهی 360 درجه VIVOTEK fisheye

مهمترین دوربین ها، دوربین مدار بسته مدل FE8181V FIVEYE VIVOTEK با پوشش سخت بود که بالای موتور اصلی نصب شده بود. همچنین شامل دو دوربین IP9171-HP و دو دوربین شبکه ثابت IP8162 Full HD برای نمای بیرونی ، یک FE8181 روی پل و شش عملکرد FE8180 با کارایی بالا برای نظارت بر عرشه ها ، همه با هم توسط دو ND8422P شانزده کانال تعبیه شده وصل شده اند. ضبط و پخش فیلم های ویدیویی شبکه و پلاگین در دفتر کشتی برای نظارت آسان.

FE8181V VIVOTEK جدیدترین دوربین شبکه گنبدی ثابت fisheye از VIVOTEK است. این دوربین دارای یک سنسور تفصیلی 5 مگاپیکسلی با کیفیت است که کیفیت تصویر فوق العاده ای را ایجاد می کند. این دوربین مجهز به لنز fisheye برای قرار دادن بالای موتور اصلی ایده آل است زیرا در یک محفظه ضد آب و دارای IP66 محصور شده است و با استفاده از یک سکوی ناهموار با طراحی IK10 تقویت می شود و این امکان را به شما می دهد تا طیف گسترده ای از دمای کارکرد و ضد آب بودن و ضد خراب شدن آن.

دوربین واقعی / روز FE8181V دارای یک فیلتر برش IR قابل جابجایی است ، تصاویر روشن و شفاف را 24 ساعت در روز با چراغهای داخلی داخلی قادر می سازد تا دوربین را قادر به ارائه یکنواخت اطراف 360 درجه یکنواخت برای دید روشن و روشن تا 10 متر ، حتی در محیط های کاملاً تاریک

یک FE8180 واحد به راحتی می تواند کار سه تا چهار دوربین مدار بسته استاندارد را انجام دهد "

FE8180 VIVOTEK ، یک دوربین کوچک fisheye ، نه تنها بسیار کم نمای ، با قطر تنها 90 میلی متر ، بلکه همچنین قادر است به طور مستقیم بر روی دیوار نصب شود تا نماهای پانورامای 180 درجه یا در سقف را برای 360 درجه احاطه کند. نمایش با صفر نقاط کور. یک FE8180 تنها به راحتی می تواند کار سه تا چهار دوربین مدار بسته استاندارد را انجام دهد و ضمن مخلوط کردن با هر داخلی و خارجی ، هزینه ها را به طرز چشمگیری کاهش می دهد. این یک راه حل ایده آل برای فضای گسترده ای از عرشه های کشتی بود - دیدن همه چیز ، اما بی پرده مانده است.

ضبط ویدیوی تحت شبکه VIVOTEK ND8422P

به دلیل تعداد زیاد و طیف گسترده ای از دوربین های مدار بسته مورد استفاده در داخل و اطراف کشتی ، دو NVR کانال شانزده کانال ND8422P نصب شده است. عملکرد افزونه و بازی این NVR ها کارکنان امنیتی را متمرکز می کند تا در کارشان متمرکز شوند ، نه نصب و راه اندازی و نگهداری آنها ، و به آنها اجازه می دهد تا از طریق برنامه EZConnect Mobile Mobile ، شرایط کشتی را از طریق آن نظارت کنند. با نصب دو NVR در کل هفده دوربین ، اپراتورهای کشتی قادر خواهند بود سیستم خود را در هر نقطه ای از آینده به آسانی ارتقا دهند. به طور خلاصه ، ترکیب سادگی در طراحی ، فناوری هوشمند ، و محافظت ناهموار از همه عناصر سیستم های نظارتی VIVOTEK را به تنها گزینه ای برای خواستارترین شرایط روی زمین یا دریا تبدیل می کند.