021-68372060

ویووتک به اتحاد امنیت و ایمنی آشکار پیوست

(Total 1 Votes : 5 of 5)

12 / 08 / 1397
دوربین مداربسته ویووتک vivotek

الحاق وویوتک به اتحاد امنیت و ایمنیِ آشکار در راستای ارتقاء نظارت بر آی پی

ویووتک که یک تولید کننده بزرگ دوربین های مداربسته می باشد،  اعلام کرده است که به اتحاد امنیت و ایمنیِ آشکار (اتحاد) جدید پیوسته است، یک سازمان غیرانتفاعی غیر سهامی که برای ایجاد یک پلتفورم استاندارد مشترک برای راه‌حل‌های ایمنی و امنیت اعضا را گرد هم می‌آورد.

ویووتک یکی از پنج شرکت بناینگذار است، که با همکاری با شرکت دوربین مداربستهبوش  ، هانوا تکوین ، Milestone Systems و Pelco از Schneider Electric گرد هم آمده‌اند. این اعضا در کنار هم با بهترین استانداردها و مشخصه‌های رایج کار می‌کنند. این اعضا همچنین رهنمودهایی برای پیاده‌سازی ارائه می‌دهند تا زحمات ادغام را به حداقل رسانده و صنعت نظارت بر آی‌پی را وارد عرصه‌ی جدیدی کنند.

اشتیاق برای نوآوری

در گذشته راه‌حل‌های نظارتی و سیستم های مدار بسته بدون پلتفورمی استاندارد از هم جدا بودند. بنابراین، تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار مجبور بودند برای سازگارپذیریِ سیستم‌های خود با همدیگر منابع خود را توسعه دهند. این حفره‌ی پژوهشی و توسعه نوآوری را محدود می‌ساخت که به سبب آن ارزش واقعی برای مشتریان و کاربران ایجاد شد.

"هدف ما این است که در اینترنت اشیا آگاه شویم، و رشد بسیار قدرتمندی برای هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء پیشبینی کرده‌ایم"

در برقراری این اتحاد چنین حفره‌هایی کاهش پیدا کرده و با رشد این اتحاد نوآوری نیز رشد خواهد کرد. شرکت‌ها با هر سایزی که دارای این ارزش‌ها هستند می‌توانند به راحتی به این اتحاد پیوسته و ایده‌ها و تجربه‌ی خود را به اشتراک بگذارند.

ارائه‌ی آخرین تکنولوژیِ هوش مصنوعی به کاربران

اوون چان، ریاست vivotek ویوو تک اشاره دارد "هدف ما این است در اینترنت اشیا آگاه شویم، و رشد بسیار قدرتمندی برای هوش مصنوعی و اینترنت اشیا پیشبینی کرده‌ایم، برای اینکه این صنعت در این عصر بتواند رشد کند، یک پلتفورم استاندارد برای ابزارهای امنیتی و ایمنی مورد نیاز است".

"ما در کنار هم در این اتحاد متعهد هستیم که تجربه‌ها و مهارت‌های مختلف از صنایع مختلف را با هم ادغام کنیم و در یک زبان واحد و مشترک راه‌حل‌های خود را برای نتایج بهتر ارائه کنیم. تولیدکنندگان و یا توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری می‌توانند به مشتری‌های بالقوه بسیاری دست پیدا کرده و نوآوری‌های ارزش افزوده‌ای حتی فراتر از امنیت و ایمنی به دست آورند. در عین حال، کاربران می‌توانند با از فناوری هوش مصنوعیِ به‌روز لذت برده و بینش‌های مشتریِ بسیاری به روش‌های هوشمند‌تر دریافت کنند. این یک همکاریِ برنده-برنده برای تمام افراد این اکوسیستم است"